hejhej!!!!

hejhej! vi håller på att ladda upp bilder till bloggen!!! snart kommer mera bilder!!! jaa under tiden så ska jag (Emma) skriva en lista!!!



lista:



One three hill eller O.C: O.C
Ute- eller hemmakväll: ute
Salt eller sött: sött
Lyx eller budget: lyx
Sommar eller vinter:båda!!!
När är du Född: på min födelse dag!!!
Vad har du på dig en ledig dag hemma:ett par jeans och en t-tröja!!!
Favoritresturang: selmas!!!
Favoritfilm: sjukt många!
Drömväska: mammas fina rosa väska!!!
Har du barn: nej jag är för ung jag väntar ett tag till!!!
Födelseort: Falun
Smeknamn: emmsey emmy emmsan emmysen emmo emmska och mackaronen!!!
Favoritfärg: rosa
Drömprins: han jag är kär i.
Har du varit kär: japp.
Favoritlåt: pratar med min müslie(hur det än verkar)
Maträtt: Thaimat
Favoritresemål: Kina (har inte varit där, men jag vill åka dit)
Favoritblomma: Panséer, smörblomma, tussilago, ros och krasse.
Tycker inte om: Krig.
Senaste sjukhusvistelse: När jag fick hjärnskakning.
Favoritdricka: Alkoholfri cider.
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Rosa
Vad gör du när du är uttråkad: Bloggar eller sover
Missbruk: Eeh... Inget?
Vän som bor längst från dig: Några i Indien. 
Vad retar du dig mest på: Folk som retar mig.
Läggdags: Det beror på...
Nagellack: Illrosa med glitter.
Husdjur: Kaniner
Skostorlek: 36
Syskon: Filippa som jag delar den här bloggen med.
Favorit pålägg: Salt.
Om du var tvungen att skänka bort 25 000 till välgörenhet vem skulle få dina pengar: Barncancerfonden
Vilket är det vackraste ordet: Badar
Bästa bok du läst: Efterlyst - Älska dig till döds.
Är du Internetberoende: Nej verkligen inte. Är aldrig inne på internet...
Favoritparfym: Fräscha dofter.
Gillar du snö: Ja
När köpte du något åt dig själv sist: Förra gången jag shoppade.
Vilken är din bästa egenskap: Glad, påhittig, skrattar mycket och liknande saker.
Senaste pojkvännen: Pontus.
Vilken film såg du på bio senast: Bolt med kusinerna.
Senaste köpta skiva: Tre singlar till en kompis.
Favoritgodis: Choklad med nötter i. Filippa tycker: Ush!
Studier eller jobb: Studier
Bästa kompis: Noor
Innerstad eller liten ort: Liten ort.
Favorit bloggar: www.emmyclothes.blogg.se www.filiflippan.blogg.se www.kenzas.se www.sommarungarna.blogg.se
Nytt eller vintage: Nya.


Kram Emma!


Kommentarer
så skrev: badfiorna!!!

Haha Emma! Kul lista! Bra att du skrev något. :)

Kram Filippa

2009-05-01 @ 21:39:01
URL: http://badfiorna.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0