Shopping på kupolen mm.

Hejsvejs!!

Här kommer lite bilder från shoppingturen i Borlänge igår.

Jag och Filippa provade likadana linnen på Indiska.

På Skopunkten så hittade jag ett par underbara skor.Jag är kär i dom.
Men tyvärr så är dom inte köpta av mig.

Snygga va!?

Emma prövade också ett par sånna skor.

Och här är Emma igen,i hennes snygga Converse.
(Jag och Filippa har precis likadana Converse som Emma).

På JC så köpte jag denna.Ska ha den på avslutningen imorgon.

Det här är klänningen som jag ska ha imorgon.Den är från Vero Moda.

Tillsammans ser dom ut så här.Voila'.


Kramar Joanna

Kommentarer
så skrev: Anonym

finfint!

2009-06-11 @ 15:05:20
så skrev: Phiie

fint! ;D tack!

2009-06-11 @ 15:05:42
URL: http://phiie.blogg.se/
så skrev: s a r a

skorna var snygga.Finns de i en annan färg?=)

2009-06-14 @ 17:25:38
URL: http://sariiiih.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0