Lista! XD

Namn: Emma
Antal kuddar i sängen: 3
Bästa platsen på jorden: Kanarieöarna
Bästa surftips: Ingen aning
Drömmer om: Att hitta kärleken
Favorit-tvprogram: Desperate huse wuves
Favoritbok: Hemsökt-Älska dig till döts!
Favoritdryck; Sprite
Favoritfik: Bärgs kondittori
Favoritfika: Vinerbröd
Favoritfilm: En choppahollics bäkenelser! (Nu iallafall)
Favoritförfattare: J.K Rowling
Favoritgodis: Hallon och lakrits klubbor!
Favoritkläder: Min söta röda klänning med vita prickar
Favoritmat: Thai mat
Favoritmusik: Pop
Favoritrestaurang: Lasse Majas!
Favoritskådis: Emma Watson
Favoritspel: RISK!
Favvoritfärg: Rosa och svart
Frisyr: Uppsatt
Går i sömnen: Nej.
Har på mig just nu: Ett par mjukis byxor och en t-shirt.
Hemsida: www.badfiorna.blogg.se
Hobby: Kommpisar och pyssla!
Hårfärg: Blondin!
Högsta önskan: Vet inte tyär...
Intressen: Fotboll och slalom!
Kammar håret: Jaa absolut morgon och kväll! XD
Kan baka bullar: Njaa...
Min idol: Anja Pärson!
Ogillar mest hos folk: Snäsiga när dom pratar
På söndag ska jag: Vara hemma och slappa!
Senast köpta skiva: EMDs
Senast sedda film: En shopaholics bekänelser
Skonummer: 36
Skulle helst vilja: Bada!!!!
Tror på evig kärlek: Ja
Tror på spöken: .Ja
Tror på ufon: nej
Vill kunna: flyga
Vill åka till: Kina
Är bra på: Att rita
Klass: Börjar4:an efter sommaren.
Åt till frukost imorse: Belinare
Ögonfärg: Mörk blå
Önskar mig i present: En lapptop! (EGEN)


Kram Emma!

Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0