Jag behöver något att göra!

Hej hej alla söta!
Emma sitter och gör bilder i Photoshop. Alldeles nyss visade hon en jättefin som hon har gjort till mig. Den var så himla fin. Senare får ni nog se några bilder som hon gör. En hel del designer kommer hon nog också att göra. Så det kanske kommer upp en ny jätteproffsig design senare.
Vi ska svara på alla frågor i frågestunden. Vi lovar. Men eftersom Joanna är på Öddö kanske det tar ett tag. Fast vi kanske kan få fram hennes svar på telefon. =)

Jag har absolut ingenting att göra, så jag kanske ska ge er lite beutytips. Kanske ska tipsa om mina mascaror. Är ni intresserade av det.
Jag vet att jag skulle lägga ut dagens outfit oftare. Men idag har jag gått runt i mjukisbyxor och linne, så det känns inte som någon idé. Men vad säger ni om lite sminktips? Det kan väl bli kul!

Kram Filippa


Kommentarer
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0