Har varit i Västerås

Hej hej alla små sötnosar!
Idag har vi varit i Västerås. Vi köpte mest möbler till mitt rum och lite till Emmas också. Ni får se senare. Jag har köpt en helfigurspegel som jag ska ha på mitt rum. Men vi kanske måste måla den vit först. Den kommer jag iallafall använda väldigt mycket. Mamma och pappa klagar ganska ofta över att jag står för mycket framför spegeln =) Hehe!

Jag har en fråga till er också.
Längtar ni tills ni ska fylla år? Det gjorde jag förut. Men nu tror jag inte att jag gör det. Jag fyller 13 den 13 augusti förresten =) Så det är ganska snart.

Hörs senare Kram Filippa

Kommentarer
så skrev: S u n n y [twilight.blogg.se]

SV: Jag vet inte. Kanske Bella, kanske Alice... förmodligen Alice

2009-07-20 @ 23:05:15
URL: http://twilight.blogg.se/
så skrev: E M M A

hehe tackar

2009-07-21 @ 15:01:34
URL: http://emmasroigafoton.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0