Tyvärr,stan och nya klasser.

Hej hej!

Tyvärr så blev det inga blider på det jag köpte i Borlänge.
Jag han tyvärr inte blogga igår.Jag var ute och tränade,när jag kom hem så åt vi sedan så duschade jag.
Jag gjorde också läxa och tittade på TV.

Idag så har jag varit på stan med Tilda.Där träffade vi Juni och Oliwia, vi gick till Vero Moda,Team sportia,Globe och biblioteket.
Jag bytte också mitt ankel smycke, som jag fick i födelsedags present, till ett kortare.
Sedan tittade jag lite på syrrans fotbolls träning.

Imorgon så ska vi få veta våra nya klasser som vi ska gå i nästa år.Lite nervöst.


   


                                                                                                                                                           / Joanna


Kommentarer
så skrev: vesna

allt bra? =)

2009-05-27 @ 07:18:11
URL: http://vesna.blogg.se/
så skrev: vesna

härligt.. fint tack.. händer iadg? =)

2009-05-27 @ 07:43:00
URL: http://vesna.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0