Hoj hoj sötnosar!

Hej hej!
Nu ska vi snart gå och sova. Imorgon ska vi vara så pigga så att det inte finns något annat. Haha! Nej, jag skojade bara. Men nu ska Emma, som är minstingen här hemma, borsta tänderna. :) Intressant va? Hihi. Imorgon så ska vi "hälsa på" i våran nya skola. Gud vad kul. Men jag är lite nervös för vilken klass jag kommer att hamna i. :) I övermorgon är det friluftsdag också. Sjukt kul ska det bli. Jag och Sara har ju samma station då. :)
Idag i skolan så gjordevi klart låten som vi ska sjunga på avslutningen. Men nu till det viktiga: Emma råkade slå mig i huvudet. Och sen skrattade hon åt mig. Vad fräckt? Haha! Nej, men det gjorde inte ont när du råkade slå mig, så det gör inget. =)
Kram Filippa

Kommentarer
så skrev: Anonym

härligt! jadå ^^

2009-05-26 @ 20:57:50
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0