Efter regn så kommer alltid...

Hej sötnosar!

Vet inte direkt vad jag ska skriva! Men det får vel bli litte vad jag gort i dag! =D

Friluftsdag i ösregn♣ (Inte direkt det poppuläraste) =D
Aja, vi ställde in det efter typ 3 stationer och där efter så hade vi nån slags "Hål time"
Jag var med Rahma och Jasmina då och vi hade super kul! :D
Sen så gick vi till matsalen och åt hamburgare eftersom det var friluftsdag så skulle vi ha ätit ute men det blev inne i stället. Sen så hade vi lektion i svenska. Sen så  gick vi hem och då så komm jag på att jag inte hadde nån nyckel! :(
(Blir så iriterad på mig själv!)
Jag gick iallafal och ner till magasinet och tillbaka sen så kom Filippa hem! =)
 Imorgon så skulle det i allafall bli sol och +25 så vi får hoppas!



Puss O Kram Emma♥


Kommentarer
så skrev: Anna

SV: Aha, okej :)

2009-05-28 @ 18:58:01
URL: http://thankshoney.blogg.se/
så skrev: ävelicious

tack för din röst :)

2009-05-28 @ 19:00:01
URL: http://evehedberg.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0