A bad day! =(


                                               Foto:jag
Hej sötnosar!
Idag har vart en ricktigt dålig dag = A bad day = :(
Det började med sol som förstås ger ett littet pluss i kanten sen har det regnat hela tiden! När vi spelat fotbll, på lektiornerna och på maten! så denna dag får 2 poäng i skalan 1-10! Hehe! vad ger ni denna dag?=)
Har nån koll på om det blir sol snart? Om så skule jag vara tacksam för svar! =D Aja men denna dag har vart grymt kul också! Vi hadde slöjd och jag blev klar med min lilla grej. Vi fick sluta fem minuter tidigare =D Hehe!  Jag har lärt mig att byta färg på en grej i "blogg världen" och litte sånt!!! Det gorde så att dagen blev fem poäng bettre så då får dagen 7 poäng på skalan 1-10! Hehe!



Kram!

Kommentarer
så skrev: Andrea

Sv; Hehe ja okej :) okej jag har precis ätit jag x)

2009-05-18 @ 17:57:00
URL: http://andreaah.blogg.se/
så skrev: Agnes

Tack så mycket:)

Allt bra?:)

2009-05-18 @ 18:05:25
URL: http://aagneess.blogg.se/
så skrev: Agnes

Det är helt okej med mig:)

2009-05-18 @ 18:10:59
URL: http://aagneess.blogg.se/
så skrev: Anonym

Hej :)

vi har startat en ny hemsida där vi testar produkter, ger tips, betyg osv, för både tjejer och killar.



Du får supergärna ta en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar!



/Alicia Eriksson

Tessie Hagström

Viktor Piepenburg

Andreas Käll

André Persson

2009-05-18 @ 18:21:01
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0