Svaren...


Hur gammal är du?
Joanna:13.
Filippa:13
Emma:10

Varför heter ni "Badfiorna" på blogg.se?
För att det är sommrigt och härligt. :D

Vad har du för skostorlek?
Joanna: Jag har pytte små fötter.
Filippa: Stora fötter. 39
Emma: 36-37

Hur ser din drömkille ut?
Joanna: Det vet jag inte.Jag har ju inte träffat honom än.
Filippa: Supersnygg. :D
Emma: Blåa ögon och snyggt hår. Helst.

Har du någon fobi?
Joanna: Jag hatar spindlar och sniglar,uäck.
Filippa: Stora insekter, eller små också ibland.
Emma: Myror

Gillar du någon just nu?
Joanna: Ja,mina kompisar.Men jag är inte kär i någon.
Filippa: Både kompisarna och en kille.
Emma: Ja självklart.

Singel?
Alla: Ja.

Vad anser dina kompisar om dig?
Joanna: Jag vet inte,fråga dom,haha=)
Filippa: Jag är självklart den snällaste, snyggaste och bästaste. Nej, jag skojade bara. Men dem tycker väl att jag är okej. ;)
Emma: Jag vet inte.

Varför började ni tre blogga?
Först var det bara Filippa och Emma. Men sen hoppade Joanna in. :) Men varför vi bloggar vet jag inte.

Varför bloggar ni gemensamt och inte i varsin blogg? 
Det verkade kul!

Bäst med sommaren?
Joanna: Sol,bad och ledigheten plus att det är varmt.
Filippa: Samma som Joanna.
Emma: Marstand.

När började ni blogga?
Vi började den första maj.

Tror du på Gud/Jesus? Varför/varför inte?
Joanna: Nej.Jag vet inte.
Filippa: Nej. Ingen aning.
Emma: Nej, för det låter så overkligt.

Vilket djur är du mest rädd för?

Joanna: Tarantella.
Filippa: Haj och brännmanet.
Emma: Myror.

Vad lyssnar du på just nu?
Joanna: Inget,ingen musik iallafall.
Filippa och Emma: Tvn som pappa, farmor och farfar tittar på.

Vad är det roligaste med att ha en blogg?
Joanna:Att få söta kommentarer är roligt.Och det är roligt att ta bilder till bloggen.
Filippa: Alla söta kommentarer och så tycker jag om att kunna skriva av mig. Älskar också att läsa och kommentera andras bloggar.
Emma: Alla söta kommentarer.

Vad är det tråkigaste?

Joanna:När man inte kommer på något att skriva.
Filippa: Det är inte tråkigt.
Emma: Dumma kommentarer.

Är ni bloggberoende?
Typ...

Det var svaren på frågorna. Hoppas att ni blev nöjda.

Hann du inte ställa din fråga? Säg till så har vi en frågestund snart igen.


Kommentarer
så skrev: frida

söt blogg, kolla gärna in min :)

puss

2009-06-03 @ 08:38:59
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/
så skrev: Bella

Vad kul med frågor och svar. Nu fick man veta mer om er :D

2009-06-03 @ 11:03:02
URL: http://bellablogg.se
så skrev: stephanie

hejsan.fin bild.är allt bra med er.kramar

2009-06-03 @ 12:24:08
URL: http://steffiis.blogg.se/
så skrev: Anna

SV: Okejs! :)

Kanske det!

Kramis!

2009-06-03 @ 12:53:38
URL: http://thankshoney.blogg.se/
så skrev: Emelie

SV: Jo det är klart, för mig med :)

Okej va bra, tack så mycket :)



Kramis

2009-06-03 @ 13:55:08
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0