Det här visste ni inte om oss (Filippa och Emma)

Nu har vi absolut ingenting att göra. Så vi bjuder på lite saker som ni inte vet om oss.

Emma: Jag är sjukt mörkträdd.

Filippa: Jag kan sitta vid datorn och läsa bloggar hur länge som helst.

Emma: Jag kan inte sova utan mitt favoritgosedjur.

Filippa: Om jag sitter själv och tittar på tv kan jag helt plötsligt börja gapskratta. Och sen vända mig om för att se om
Emma också skrattar. Fast hon är ju inte där :)

Emma: Om jag ser en kändis, så tvingar jag alltid Filippa att följa med mig och fråga efter en autograf.

Filippa: Får rätta alla Emmas stavfel på bloggen. Så om ni hittar några stavfel, har jag troligen inte orkat eller hunnit rätta dem än. Hon är ju trots allt bara 10 år.

Emma: En gång i Sälen trodde vi att vi såg en i The Poodels. Jag frågade mamma om det var han. Och när hon sa ja så gick jag och frågade om autograf. Men det var inte han. Han blev helt förvånad och glad "Va? Vill du ha min autograf?" Haha! Sjukt pinsamt. (Och det har väl hänt liknande saker några gånger för mig.)

Filippa: Jag avskyr Mr Bean. När Emma fick Mr Beans semester tittade hon på den typ 10 gånger. Gissa om jag blev galen på den?

Emma: Jag skrattar åt mina egna skämt utan att någon annan tycker att dem är roliga. Vill ni höra ett av mina skämt?
Vad säger myggan när den möter en människa?
Svar: Snälla döda mig inte!
Haha! Den är ju typ sämst. =)

Emma tycker att jag är sjukt pinsam nu. Hon tror att alla våra läsare tycker att hon är helt störd efter det här inlägget. Men det tycker ni väl inte? Hon är ju så gullig så. Eller hur? :) Och jag menar det verkligen när jag säger att hon är gullig.

Kram Filippa och Emma!


Kommentarer
så skrev: SOFIE

Vad använder du för smink?

Eller använder du inte smink alls?

Något du rekommenderar?

SKRIV NER DET HOS MIG!

http://sofffih.blogg.se/2009/july/veckans-fraga.html#comment



KRAMAR!

/sofffih (:

2009-07-04 @ 22:51:49
URL: http://sofffih.blogg.se/
så skrev: jenny

sv: haha x) hade ju varit nice ;p

alla ni 6 som har den här bloggen,har ni varsin egen blogg också? kram,

2009-07-04 @ 23:07:33
URL: http://jend.blogg.se/
så skrev: Bea

Hoppas att din helg är bra :)

2009-07-05 @ 00:05:30
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
så skrev: Anonym

The Greatest Love of All med Whitney var RÄTT men var skitsvårt att komma på det eftersom det var en extrem sånhär cover, party mer med massa dansdrag i:)

2009-07-05 @ 11:43:28
URL: http://Karinolofsson.se
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0