Joanna och Kajsa kommer

Hej hej hej!
Vad gör ni idag då?
Jag sitter och väntar på att Joanna ska komma hit till Marstrand. Hon kommer om kanske 20 minuter. Då ska vi åka över och hämta dem med båten. Hon och Kajsa ska sova här inatt också. Vi ska vara barnvakt. Hehe! Nej, jag skojade. Joana är ju äldre än mig så jag kan inte vara barnvakt till henne.
Vet ni en annan sak? Jag fyller 13 på torsdag! Jag vet att jag har skrivit att jag är 13 år. Men eftersom jag fyller år snart så har jag skrivit så.

Har läst lite i olika bloggar nu på morgonen. Vaknade vid sju och kunde inte somna om. Helt otroligt. Jag som har vaknat halv tio de senaste dagarna!

Varje dag här på Marstrand har vi åkt ut på någon liten ö och solat och badat. Men idag vet jag inte. Det börjar bli lite tråkigt att göra samma sak om och om igen. Men framförallt att det är dåligt väder. Det är molnigt och tråkigt. Och vi läste att det ska regna också. Ush! Vill ha tillbaka solen. Skulle aldrig ha sagt att det börjar bli tråkigt att bara åka ut och sola och bada.

Har inte så mycket bilder att visa eftersom Emma varje dag har sagt:
"Nej, jag glömmde kameran hemma. Men jag tar med den imorgon."

Ni får se bilder senare för nu ska jag åka över till Ko-ön och hämta Joanna och Kajsa!

Hörs!

Kommentarer
så skrev: jenny

sv: ok, händer idga då? <3

2009-08-09 @ 14:58:15
URL: http://jend.blogg.se/
så skrev: Anonym

fin blogg du har =))

2009-08-11 @ 15:59:51
URL: http://mowa.webblogg.se/
så skrev: O L I V I A

Hur mår ni?:)

2009-08-11 @ 23:01:06
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
bloglovin

Kommentera inlägget här:

vad kan en sötnos som du heta?
ska du kika in igen?

e-mail (publiceras ej)

Har du nån blogg?

vad var det du skulle säga?

Trackback
RSS 2.0